luni, 21 martie 2011

Reiniţiere






Am pustiit mult timp în scorbura inimii tale
şi nu găseam decât umbre,
o frântură de sentiment schilodit ce-a rămas
blestemat să mocnească atâta timp,
câteva amintiri prăfuite care stăteau
ghemuite în urma salcâmului uscat
de la răscruce.
Dă-mi voie să fiu durerea din rănile tale
şi înţelesul cuvintelor despletite
de dimineaţă


Am călătorit gol puşcă prin sufletul tău
căutând o filă de poveste să mă-mbrac.
O libelulă aduna cu ultima sforţare
trei picături de rouă de pe petala veştejită
a trandafirului din pumnii mei.
Un crab scobea-n nisipul goliciunii tale
şi vântul uitării îi era complice
dar cerul o să-mi fie martor
la contopirea cu focul.


Iubita mea, învaţă-ne din nou
să fim, credincioşi şi simplii.

~ 0 comentarii: ~

~ Trimiteți un comentariu ~

+

Contact

Lista cu visători a Moşului

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Recensamantul Bloggerilor
Powered By Blogger

Total urmăriri


Mikael. Un produs Blogger.
Campania anti-plagiere
sigla-agonia-ro-ROSU.jpg

Popular posts

Despre mine

Fotografia mea
Ploiesti, Prahova, Romania
Sunt un umil muritor, băutor de vorbe seci, arzător de sentimente colorate şi iubitor de femei mai mult sau mai puţin cuminţi ..

Persoane interesate

Search

About the Template