miercuri, 2 martie 2011

Lumina




Dumnezeu este lumina ,
iar lumina vine de la Dumnezeu.
Lumina este cea care deţine, prin însăşi
natura ei divină
suflul fiinţei în ceriu şi pământ.


Şi cuvântul lui Dumnezeu este lumina
iar lumina vine din cuvânt.
Mi-a apărut un semn sacru, înconjurat
bineînţeles de lumină
ca să-mi spuie că mielul e sfânt; nu trebuie sacrificat.


În sara în care îmi striveam clipele pe patul morţii
bucuros aş fi înviat de prea multă lumină.
Iar în visare am ajuns chiar şi în prag;
M-aş hrăni cu acest vis deşi ştiu că pragul
era pragul în care moartea va lua locul vieţii.
Căci din lumină am venit
si în lumină ne vom întoarce.

Firescul..

~ 0 comentarii: ~

~ Trimiteți un comentariu ~

+

Contact

Lista cu visători a Moşului

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Recensamantul Bloggerilor
Powered By Blogger

Total urmăriri


Mikael. Un produs Blogger.
Campania anti-plagiere
sigla-agonia-ro-ROSU.jpg

Popular posts

Despre mine

Fotografia mea
Ploiesti, Prahova, Romania
Sunt un umil muritor, băutor de vorbe seci, arzător de sentimente colorate şi iubitor de femei mai mult sau mai puţin cuminţi ..

Persoane interesate

Search

About the Template