duminică, 13 martie 2011

Doar o clipă




Nimeni nu-mi va înţelege durerea
afară de ploaia ce se prelinge
pe-un pervaz strain.
Nimic nu-mi va înţelege tristeţea
afară de fulgerul ce se descarcă
pe-un cer al unui alt suflet..


O clipa, atât mai am,
de fapt şi clipa-i tot a altuia:
alt artist întristat de neîmplinirea dragstei
alt înger căzut din cer
dezmierdat de-atâtea miasme pamântesti,
alt copil strivit sub greutăţile voastre de adulţi...


De-atâtea ori copilă la pomul nostru te-am rugat
să nu mă uiţi. Nu, să nu mă uiţi!
Şi-atunci ultima dată printre picaturile cenuşii de rouă
ai spus la fel dar m-ai uitat..
Nimic şi totul va rămâne la fel;
O clipa şi-o-ntreagă eternitate va dispărea.


Râmâi cu mine doar o clipă
sa-mi pot lua ramas bun de la bucăţica mea de inimă
ce-a ramas pitită-n tine..
Rămâi cu mine doar o clipă
să-mi pot reconstrui un suflet curat
să pot şi eu trăi cum se cuvine!

~ 0 comentarii: ~

~ Trimiteți un comentariu ~

+

Contact

Lista cu visători a Moşului

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Recensamantul Bloggerilor
Powered By Blogger

Total urmăriri


Mikael. Un produs Blogger.
Campania anti-plagiere
sigla-agonia-ro-ROSU.jpg

Popular posts

Despre mine

Fotografia mea
Ploiesti, Prahova, Romania
Sunt un umil muritor, băutor de vorbe seci, arzător de sentimente colorate şi iubitor de femei mai mult sau mai puţin cuminţi ..

Persoane interesate

Search

About the Template